BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 4, 2010

YA ALLAH jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pda sseorang yg melabuhkan cintanya padaMU,agar brtambah kekuatanku utk menyintaiMU. YA MUHAIMIN jka aku jatuh hati,izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut padaMU agar tdak trjatuh aku dalam jurang cinta nafsu. YA RABBANA jka aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya agar tdak brpaling drpada hatiMU. Ya RABBUL IZZATI jka aku rindu,rindukanlah aku pada sseorang yg merindui syahid di jalanMU. YA ALLAH jka aku menikmati cinta kekasihMU,janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga mlm terakhirMU. YA ALLAH jka KAU halalkan aku merindui kekasihMU,jngan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMU.........

0 comments: